Dag 33 - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van MelvinenJanneke - WaarBenJij.nu Dag 33 - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van MelvinenJanneke - WaarBenJij.nu

Dag 33

Door: MelvinenJanneke

25 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Visalia

25-10

We ontbijten weer buiten in de zon, koppelen de camper af en checken uit.
De route naar de volgende camping is niet lang, we nemen de tijd om naar een outletwinkelcentrum in Tulare te rijden. Er zijn aardig wat winkels en Janneke slaat lekker in. De medewerker bij Skechers neemt de tijd om met ons te babbelen en hij vergeet bijna dat we nog moeten afrekenen. Hij goochelt wat korting bij elkaar, vertelt ons waar we onderweg lekker kunnen eten (zijn broer heeft een foodtruck) en babbelt er lekker op los.
We hebben al geluncht bij een broodzaak op het terrein, dus als we weer onderweg zijn zwaaien we vanaf de snelweg vriendelijk naar waar de foodtruck ongeveer staat. Althans, Janneke, want Melvin wordt alweer zachtjes in slaap gewiegd.
We rijden via de 99 over de 41 naar de 120. Het is een prrrrrachtige route met mooie bergen, bomen in herfstkleuren en een aantal tunnels. De ondergaande zon accentueert de herfstkleuren nog meer.
De 120 heeft heel veel bochten en is wat smal. Janneke heeft af en toe klotsende oksels en zweethandjes maar heeft onderweg enkel een paar takjes geraakt. Zelfs de overstekende muis leeft nog, hoewel dat iets meer met toeval te maken had. We hebben vandaag veel hoogteverschillen, de lege plastic flessen en onze oren kraken ervan.
TomTom was niet precies in te stellen op de camping dus bij een tankstation pogen we ‘m preciezer in te stellen. Dit lukt, het is nog een half uurtje rijden.

Het is inmiddels donker geworden en de weg wordt breder. Doordat het zo donker is kan Janneke niet meer in afgronden kijken en rijdt iets meer ontspannen verder. De camping is snel gevonden, het ziet er allerschattigst uit. De naar een boterham met pindakaas stinkend man legt ons uit waar we staan. We parkeren achteruit in en koppelen snel het water aan, want op deze camping kunnen we weer douchen!

Het is een tikje laat geworden en we hebben totaal geen zin om de geplande gehaktballen te draaien en piepers te jassen, dus we eten een bijzonder maal bestaande uit magnetrondoperwten en kommetjes cornflakes. Vult en smaakt prima, we hebben laat geluncht met stevig belegd brood, dus met de vitamientjes zit het wel goed.
Het is helder buiten en we kunnen weer sterkies zien. Voorlopig heeft qua aantal sterren Monument Valley gewonnen, maar ook hier zijn ze prachtig. Het douchewater is inmiddels opgewarmd en we nemen een welverdiende douche.

• 02 November 2017 - 21:16

Danielle:

Prachtige omgeving om te rijden!