Dag 4 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van MelvinenJanneke - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van MelvinenJanneke - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: MelvinenJanneke

26 September 2017 | Verenigde Staten, Orlando

26-9

De dame bij Subway begint ons al te herkennen als we ons rantsoen voor vandaag halen.
Vandaag gaan we op stap in Disney Hollywood Studio’s.
Omdat Janneke de laatste keer in Parijs niet in de Tower of Terror durfde maar het nu wil proberen, gaan we deze attractie als eerste doen. Met fast-passes zijn we zo binnen en blijkt het -naast best spannend- niet dodelijk te zijn, Janneke weet zelfs bijna de hele rit lang haar ogen open te houden.
We stappen in de limo naar Aerosmith (tof!) en weten hier wat beter verstopte hidden Mickeys te vinden in het tegelwerk op de grond, vliegen mee met Star Wars en komen in het park Darth Vader en Storm Troopers tegen.
We schieten ons een slag in de rondte bij Toy Story, een attractie waarbij je in karretjes zit en op allerlei dingen moet schieten en aan het eind van de rit krijg je jouw behaalde score te zien. Melvin weet hier voor het eerst in zijn leven een hogere score dan Janneke te behalen, dit was hem nog nooit gelukt in andere vergelijkbare attracties. We zien de Muppets in 3D en zingen mee in een heerlijke Frozen sing-a-long (let it gooooooooooooooo). Intussen hebben we ontdekt dat er in elk park wel een Starbucks zit en we proberen deze week elke smaak frappucino uit, lekker en verkoelend. Jum!
Ook de eindshow van dit park is prachtig en met wederom versleten voeten verlaten we het park.

Als avondmaal kiezen we ervoor om naar de locale Taco Bell te gaan. Van deze keten hebben we er in Nederland pas 1 maar hier zitten ze overal. We zijn allebei dol op mexicaans en ze hebben daar echt een gigantisch menu en daarnaast is het ook nog eens belachelijk goedkoop. Nadat we ongemakkelijk lang naar het menu hebben staan staren (voor ons en voor de man achter de toonbank) plaatsen we onze bestelling. Enkele minuten later staat er een dienblad vol met taco's en aanverwante gerechten voor ons neus. In ons verwarring hebben we misschien iets teveel besteld maar dat mag de pret niet drukken en het komt gewoon allemaal schoon op. Het was een heerlijke maaltijd.

• 05 Oktober 2017 - 06:38

Danielle:

Mmmmm, frappucino....
    Ik heb wel medelijden met die arme voetjes van jullie.
    1 dag is al heftig!

• 05 Oktober 2017 - 07:05

Vdv:

Let it go!

• 05 Oktober 2017 - 10:44

Marianne:

let ik goooo, let it snowwww

• 20 Oktober 2017 - 08:55

Nico:

Kort maar krachtig, ik word er hongerig van!