Dag 42 - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van MelvinenJanneke - WaarBenJij.nu Dag 42 - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van MelvinenJanneke - WaarBenJij.nu

Dag 42

Door: MelvinenJanneke

04 November 2017 | Nederland, Zandvoort

4-11

De koffers zijn uitgepakt en de laatste vakantie-was is gedaan.
We dachten dat de jetlag zoiets als nachtdienstritme zou zijn, maar dat klopt niet helemaal.
Wanneer Janneke in slaap valt is Melvin klaarwakker en andersom. Dit verschijnsel schijnt gelukkig maar een paar dagen te duren.
Daarentegen een kleine prijs om te betalen voor zo’n fantastische ervaring!
Het lijkt wel alsof we drie vakanties in één hebben gehad, twee weken Florida, drie weken rondreizen en nog een stedentrip in San Francisco.
We hebben zoveel gezien, meegemaakt en geleerd en zijn blij dat we onze verslagen bij hebben gehouden om alles nog eens terug te kunnen lezen.Tegen de tijd dat we terug zijn is Disney alweer zes weken geleden maar het lijkt al maanden terug.
Bedankt voor jullie reacties, we hebben geen last van heimwee gehad maar het was wel heel leuk om af en toe van jullie te horen. Hartelijk dank voor het meelezen en meeleven, we hopen allebei dat jullie het ook leuk vonden om onze verhalen te lezen.

Melvin en Janneke

• 06 November 2017 - 00:20

Gre:

Het was enig om te lezen zal het nog missen dank jullie wel